Bij een corporatie presentatie, ofwel bedrijfspresentatie is altijd iets gezaghebbends on stake. Specifieke doelstellingen die binnen een bepaald tijdsbestek behaald moeten worden. Waarbij de presentatie een belangrijk tool is bij het creëren van draagvlak en in de communicatie scherp gereflecteerd moet worden op de wisselwerking ‘strategie-identiteit-reputatie’. Om zodoende niet-functionele tegenstrijdigheden te vermijden tussen de gewenste identiteit en imago of reputatie. Maar bovenal wil je met deze presentatie inspireren, verrassen en een impact achterlaten, die beklijft bij jouw toehoorders. Of jouw publiek nu oude of nieuwe stakeholders zijn, intern of extern, het is belangrijk deze groep goed te kennen: hun pijnpunten en behoeftes van dát moment. Uiteraard dienen jouw specifieke doelen die je strategisch beoogt, glashelder te zijn én voor jouw doelgroep op de meest aansprekelijke manier overgebracht te worden. Zodat jij de call to action genereert die je nodig hebt!
Een professionele bedrijfspresentatie moet inhoudelijk en qua vormgeving aan verschillende eisen voldoen. Naast die basale eisen wil ikzelf een presentatie altijd een stukje verheffen. Door mijn unieke achtergrond, kennis en combinatie skills sets kan ik dat bieden. Lees verder over de zes werkgebieden. hoe ik op maat met je aan de slag ga, om het beste overdrachtsresultaat te bereiken en de kwaliteit van jouw persoonlijke presentatie skills sets optimaliseer. Bel mij, dan bespreken we wat je nodig hebt en wat ik voor je kan betekenen!