Ingrid Willemse

Sprekerscoach en trainer, speechschrijver, storyteller, scenarist, spreker, actrice, voice over.

Als schrijver en storyteller hou ik van de kracht van het woord
en analyseer ik met chirurgische precisie, de hoofdader van een
goed verhaal, zodat deze zich meeslepend in de juiste vorm
en spanningsopbouw vertelt. Waardoor jouw toehoorders zich
geïntrigeerd laten meevoeren naar jouw wereld, jouw visie en
laat je hen zien wat zij daaraan hebben en ermee kunnen doen.
Kortom; welke waarden jouw verhaal voor hen toevoegt!

Als communicatiedeskundige begrijp ik het belang van de
call to action bij welke presentatie dan ook. Ik heb de writers
tools paraat hoe je dit het beste bereikt.

Als acteur kan ik mij goed inbeelden en expressie vinden en als presentator begrijp ik de
noodzaak om helder te communiceren.

Ik weet om te gaan met de intimiteit van de niets ontgaande blik van de camera en de kwetsbaarheid op een podium. En ken de magnetische kracht, waarmee ook jij jouw toehoorders vanuit waarachtigheid kunt betoveren, zodat je met jouw goed voorbereide verhaal een onvergetelijke impressie achterlaat, met de impact die jij ambieert.

Als coach is het mijn passie om jou bewust “present’ te laten zijn in jouw volle potentie en dat je daar comfortabel mee bent. Sterker: dat je daarvan geniet en straalt! Jij vanuit enthousiasme verbinding maakt, jouw publiek raakt en in beweging brengt. Parallel daaraan zie ik het iedere keer als een uitdaging om nieuwe inspirerende perspectieven te bieden voor jouw verhaal. Kortom, jouw uitdaging vanuit jouw authentieke drive, expressie te geven in woord en gebaar en krachtig je doel te laten bereiken.

Mijn fascinatie is de woorden te vinden die de wereld ten goede veranderen.

Ik kan mij buigen op jarenlange ervaring voor de camera, on stage voor grote publiekgroepen en achter de microfoon voor radiopresentaties. Als (cross mediale) storyteller, scenarist en communicatiedeskundige combineer ik twee werelden: die van de businesswereld (corporate issues) en die van de entertainmentindustrie (fictie, kunst, cultuur, muziek en entertainment), waardoor deze elkaar ondersteunen en verdiepen. Het gaat mij wezenlijk om het optimaal bereiken van doelgroepen met een kernachtige boodschap in een ijzersterk verhaal, die waarde biedt en impact achterlaat.